فروش توری در و پنجره دوجداره استاندارد, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری در و پنجره دوجداره استاندارد

دو شنبه 20 شهريور 1396
14:25
توری پنجره دوجداره

فروش توری در و پنجره دوجداره استاندارد تنها در نمایندگی های مجاز صورت می گیرد و قابل اطمینان هستند چرا که محصولاتشان دارای ضمانت نامه بوده و از مواد اولیه باکیفیت برای تولید استفاده می کنند.

در و پنجره دوجداره استاندارد یو پی وی سی و آلمینیوم خوب به شكلي طراحي و تولید مي شوند كه از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگيري نموده و در شرايط گرم آب و هوايي، جذب گرماي حاصل از تابش خورشيد را كاهش و به حداقل برساند. كاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترين عوامل در داشتن خانه هايي با بازده انرژي مناسب هستند. اين گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گيري ميكنند.در و پنجره دوجداره استاندارد باید دارای اجزای استانداردی از قبیل شیشه، پروفیل، گالوانیزه و یراق آلات باشد تا بهترین عملکرد و طول عمر را داشته باشد. بيشتر تلفات حرارتي ساختمان ها از طريق درو پنجره های قدیمی و غیر استاندارد صورت مي گيرد در نتیجه با استفاده از در و پنجره دوجداره استاندارد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. با توجه به تبليغات گسترده درخصوص استفاده از در و پنجره دوجداره استاندارد به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي در ساختمان‌ها توسط شركت بهينه‌سازي مصرف سوخت كشور وحمايت‌هاي مالي صورت گرفته در زمينه توليد شيشه و در و پنجره دوجداره استاندارد ساختماني و افزايش توليدات داخلي و نيز با توجه به ضرورت اجراي مبحث۱۹ در ساختمان‌هاي در حال ساخت، در حال حاضر رويكرد قابل توجهي نسبت به استفاده و نصب در و پنجره دوجداره استاندارد در ساختمان‌هاي موجود و نوساز در کرج مشاهده مي‌شود. متأسفانه در حال حاضر، توسط برخي از توليدكنندگان، پنجره‌هاي دوجداره بصورت غير استاندارد توليد و توزيع مي‌شود. استفاده از اين گونه پنجره‌هاي دوجداره غير استاندارد، مشكلاتي از قبيل مه گرفتگي شيشه‌ها و درز بند نبودن پنجره‌هاي دوجداره را ايجاد نموده و نه تنها به عنوان عايق حرارتي و صوتي كارآيي لازم را ندارند بلكه مشكلات بصري جدي نيز ايجاد مي‌نمايند.
استفاده از در و پنجره دوجداره استاندارد، روش ساده اي براي كاهش هزينه هاي انرژي و در نتيجه كاهش گازهاي گلخانه اي است.
فريم هاي در و پنجره دوجداره استاندارد یو پی وی سی در کرج بايد از جنس موادي عايق و با مقاومت و استحكام بالا،مانند فايبر گلاس يا يو پي وي سي ساخته شده باشند. در و پنجره دوجداره استاندارد بايد حداقل داراي دو جداره باشند ولي بعضي از انواع آنها سه يا چهار جداره نيز دارند. لايه پوششي در و پنجره دوجداره استاندارد بايد قابليت منعكس نمودن اشعه مادون قرمز و ماوراي بنفش را داشته، همچنين بايد در برابر عوامل جوي مقاوم بوده و طوري درزبندي شده باشد كه در زمستان مانع از خروج هواي گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هواي خنك شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نيز از آسيب هاي ناشي از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.
فروش توری در و پنجره دوجداره استاندارد
در و پنجره دوجداره استاندارد، داراي دو شيشه مي باشد كه بين آنها يك فضاي كاملا درزبندي شده وکیوم وجود دارد و اكثرا با گازهاي آرگون يا كريپتون پر مي شود. اين فاصله معمولا بين ۶ تا۲۰ ميلي متر است.دو جداره كردن شيشه جلوي ورود نور را نمي گيرد ولي گرماي خورشيد را كاهش مي دهد.
از نظر ميزان مصرف انرژي، پنجره دو یا سه جداره ای كه عايق حرارتي آن بيشتر باشد مناسب تر است. به طور كلي ميزان عايق حرارتي در و پنجره دوجداره استاندارد به عوامل زير بستگي دارد:
۱- نوع شيشه مصرفی
۲- تعداد لايه هاي شيشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تك، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لايه هوايي موجود بين دوجداره شيشه
۴- مقاومت حررتي يا ضريب هدايتي فريم پنجره
۵- درز بندي در هنگام نصب

شیشه دوجداره صنعتی در کرج

در آزمون استاندارد پروفیل در و پنجره دوجداره استانداردعواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه
باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل در هنگام آزمون استاندارد در کرج و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دوجداره استاندارد upvc بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت در و پنجره دوجداره استاندارد تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
همچنین باید توجه کرد که در هنگام نگهداری وانبار کردن پروفیل سطح آن صاف و بدون خوردگی باقی بماند.
در فرآیند تولید شیشه دوجداره در و پنجره دوجداره استاندارد مراحل زیر از اهمیت زیادی برخوردار می باشند:
تزریق گاز: بر خلاف تصور عمومی بر اینکه بین دو شیشه خلاء وجود دارد، بین دو شیشه معمولا گاز آرگون یا کریپتون تزریق می گردد. این گاز دو وظیفه اصلی دارد: یکی برای بهبود عایق بندی فضای بین دو شیشه و دیگری در شیشه های رفلکس و رنگی که احتمال واکنش لایه رفلکسی با هوای محیط وجود دارد. در این حالت این گاز مانع واکنش شده و کیفیت شیشه و رنگ آن را تا سال ها حفظ مینماید. تزریق گاز پس از پرس اولیه انجام می شود، به نحوی که هوا خارج و گاز از سوی دیگر تزریق می گردد.
عایق بندی: دراین مرحله و پس از تزریق گاز، مادۀ پلی سولفاید در فضای بین دو شیشه و اسپیسر تزریق شده و عایق بندی نهایی را تأمین مینماید و شیشه پس از خشک شدن قابل نصب بر روی پنجره ها می باشد.
مزایای فروش توری در و پنجره دوجداره استاندارد
مهمترین هدف از استفاده در و پنجره دوجداره استاندارد مقرون به صرف بودن به سبب صرفه جویی در مصرف انواع انرژی و عایق بودن آن نسبت به فضای بیرونی است . به کمک در و پنجره دوجداره استاندارد نزدیک به ۴۰% در مصرف انرژی ( سوخت. برق . آب ) صرفه جویی شده و کاهش چشمگیر هزینه های سبد خانوار را در بر دارد.
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
۴-غیر قابل اشتغال
با توجه به عرضه پنجره‌هاي دوجداره غير استاندارد در بازار مصرف و استفاده از محصولات بدون كيفيت و دست ساز در برخي ساختمان‌ها، اطلاع رساني مناسب جهت استفاده از در و پنجره دوجداره استاندارد در کرج امري ضروري مي‌باشد. استفاده از پنجره‌هاي دوجداره کرج فاقد كيفيت نه تنها به لحاظ ايجاد مقاومت حرارتي موثر نمي‌باشد بلكه شيشه‌هاي دوجداره نامرغوب مدت كوتاهي بعد از نصب از داخل كدر و شفافيت و كارآيي خود را از دست مي‌دهند. با عنايت به اين مهم كه پنجره‌هاي دوجداره کرج در صورتي كارآيي لازم را خواهند داشت كه در پروسه توليد پروفيل، شيشه دوجداره، مونتاژ قاب و نصب پنجره استانداردهاي مربوطه رعايت شده باشد، شركت بهينه‌سازي مصرف سوخت كشور اقدام به تدوين استاندارد‌هاي ملي ويژگي‌ها و روش‌هاي آزمون شيشه‌هاي دوجداره و قاب‌هاي پنجره‌هاي دوجداره و نيز تجهيز آزمايشگاه‌هاي مربوطه در محل مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي نموده است و پروژه تدوين استاندارد برچسب پنجره‌هاي دوجداره کرج را نيز در دست اقدام دارد. پس بهتراست اگر قصد ثبت سفارش برای ساخت و فروش توری در و پنجره دوجداره استاندارد ساختمان در حال ساخت خود و یا اینکه قصد تعویض بدون تخریب پنجره های فلزی محل زندگی خود یا محل کارتان را در استان البرز کرج و دیگر مناطق را دارید با کمی تحیق و حتی هزینه ناچیز بیشتر پنجره ای استاندارد و با اطمینان انتخاب کنید تا مدت زمان بیشتری برای شما ماندگار باشد و بتوانید از مزایای واقعی آن به شکلی که معین شده بهره لازم را ببرید.